میهمان عزیز خوش آمدید! برای بهره‌مندی از تمام امکانات لطفا وارد حساب کاربری خود شوید و یا ثبت‌نام نمایید
گزینه ها
مشاهده آخرین ارسال مشاهده آخرین ارسال خوانده نشده
Offline احسان ولی  
#1 ارسال شده : 1397/11/08 10:42:39 ب.ظ
احسان ولی
رتبه : کاربر تازه انجمن
امتیاز
مدال :
متخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1395/07/18
ارسالها : 9 نوشته

درود بر شما

فروشگاهی که با nbstore و با خرید از خودتون راه اندازی کردم که در این آدرس قرار داره

http://cheshmaviz.ir

برای این فروشگاه درگاه زرین پال رو نصب کردم و مطابق راهنمای شما عمل کردم

وقتی کاربر به درگاه زرین پال می ره، اگر پرداخت نکنه و دکمه کنسل رو بزنه، در بازگشت به فروشگاه، پیام خطای زیر میاد

We are sorry - A problem has occurred.

Please contact the website administrator.

در لاگ هم هیچ چیزی نمی افته که بفهمم مشکل چیه. در ضمن پس از این خطا، سبد خرید رو پاک می کنه. انگار که پرداخت انجام شده

البته من خودم خط مربوط به حذف سبد خرید رو از ان بی استور حذف کردم که تست راحت تر انجام بشه و هی مجدد مجبور به پیمودن مسیر از ابتدا نشیم

با توجه به اینکه این ماژول از تولیدات شما هست، تنها مرجع خود شما هستید.

ممنون می شم راهنمائی بفرمائید

ویرایش شد بوسیله ناظر 1397/11/09 04:19:27 ب.ظ  | دلیل ویرایش: اصلاح بک لینک طبق قوانین سایت

Offline منصور نظیفی  
#2 ارسال شده : 1397/11/09 09:11:14 ب.ظ
منصور نظیفی
رتبه : کاربر حرفه ای
امتیاز
مدال :
اعضای رسمی دی ان ان پلاس: اعضای رسمی دی ان ان پلاسمتخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1394/01/13
ارسالها : 154 نوشته

( 40 تشکر دریافتی در 37 ارسال )

سلام متن خطا مربوط میشه به فیلد paymentSECURITY در مدیریت فروشگاه و ممکنه در حالت های زیر نمایش داده میشه:

وقتی ordID عدد نباشه

یا سفارش مربوطه از دیتابیس فراخوانی نشه

یا شناسه کاربر جاری با سفارش دهنده یکی نباشه

احتمالا سیشین کاربر تموم میشه یا تنظیمات ادرس CallBackUrl درست وارد نکردید.

و خطایی هم در کد اتفاق بیوفته حتما با BankZarinpal AutoReturn ERROR لاگ ثبت میکنه

موارد بالا را بررسی کنی

 

Offline احسان ولی  
#3 ارسال شده : 1397/11/12 10:37:30 ب.ظ
احسان ولی
رتبه : کاربر تازه انجمن
امتیاز
مدال :
متخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1395/07/18
ارسالها : 9 نوشته

درود مجدد

من خط کدهای اجرائی رو دنبال کردم و تمامی مواردی که شما فرموده بودید رو اجرا کردم.

تمامی متغیر ها اعم از PortalId, UserId, orderId، به درستی تعیین می شوند. بدیهی است که در این موقع سیشن صحیح است و اگر آدرس Callback صحیح نباشه، حداقل orderId درست تشخیص داده نمی شه.

یک نمونه از callback رو براتون ارسال می کنم

http://cheshmaviz.ir/Checkout/stg/5/ordID/1033/Amount/2500000?Authority=000000000000000000000000000102395664&Status=NOK

همونطور که مشاهده می فرمائید، طبق مثال راهنمای شما ست شده.

این پیغام خطا از تابع GetCompletedHtml شما ارسال می شه. یعنی ماژول nb store تمامی متغیر ها رو ست می کنه و همه رو صحیح تشخیص می ده. مثلا در کد من دیدم که خالی بودن سبد خرید چک می شه و در صورت خالی بودن ادامه کار رو انجام نمی ده. ولی ماژول nb store همه چیز رو صحیح می دونه و در نهایت تابع GetCompletedHtml از dll شما رو صدا می زنه و در پاسخ خطای عنوان شده برگشت داده می شه.

با سپاس از پیگیری شما

 

ویرایش شد بوسیله کاربر 1397/11/12 10:55:28 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

Offline سهیل خیری (مدیر دی‌ان‌ان پلاس)  
#4 ارسال شده : 1397/11/13 04:18:46 ق.ظ
سهیل خیری (مدیر دی‌ان‌ان پلاس)
رتبه : مدیر ارشد
امتیاز
مدال :
اعضای رسمی دی ان ان پلاس: اعضای رسمی دی ان ان پلاسمتخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1394/01/06
ارسالها : 618 نوشته
کشور کاربر : ایران (جمهوری اسلامی)
( تشکرها: 17 بار )
( 182 تشکر دریافتی در 151 ارسال )

سلام و درود .

 

طبق اطلاعات بدست آمده از وضعیت زرین پال این مشکلات اخیر گزارشی از سمت زرین پال بوده و هیچ گونه مشکلی در سیستم و ماژول و حتی تنظیمات شما نیست. برای رفع مشکل باید صبور باشیم تا این حملات از سمت زرین پال خنثی گردد .

 

 

متن پیام ارسالی از مشکل زرین پال طی تماس با پشتیبانی زرین پال :

 

با سلام و احترام مشکل زیرساختی هست و به دلیل ddos شدید روی سرور ها و دیتاسنتر هست. در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.

 

با سپاس نیما نورافشان (کارشناس فنی زرین پال)

 

از کاربران گرامی وب سایت دی ان ان پلاس خواهشمندم از دگمه تشکر به جای پست اسپم استفاده کنند .

عضو کانال رسمی تلگرامی ما شوید : https://telegram.me/Dnnplus

(محتوای کانال ارائه کد تخفیف مخصوص اعضای کانال و اخبار و رویداد های دی ان ان و اطلاع رسانی آپدیت محصولات)

مرجع دات نت نیوک فارسی

Offline منصور نظیفی  
#5 ارسال شده : 1397/11/13 11:02:40 ق.ظ
منصور نظیفی
رتبه : کاربر حرفه ای
امتیاز
مدال :
اعضای رسمی دی ان ان پلاس: اعضای رسمی دی ان ان پلاسمتخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1394/01/13
ارسالها : 154 نوشته

( 40 تشکر دریافتی در 37 ارسال )

ارسال شده توسط : احسان ولی رفتن به نقل قول

درود مجدد

من خط کدهای اجرائی رو دنبال کردم و تمامی مواردی که شما فرموده بودید رو اجرا کردم.

تمامی متغیر ها اعم از PortalId, UserId, orderId، به درستی تعیین می شوند. بدیهی است که در این موقع سیشن صحیح است و اگر آدرس Callback صحیح نباشه، حداقل orderId درست تشخیص داده نمی شه.

یک نمونه از callback رو براتون ارسال می کنم

http://cheshmaviz.ir/Checkout/stg/5/ordID/1033/Amount/2500000?Authority=000000000000000000000000000102395664&Status=NOK

همونطور که مشاهده می فرمائید، طبق مثال راهنمای شما ست شده.

این پیغام خطا از تابع GetCompletedHtml شما ارسال می شه. یعنی ماژول nb store تمامی متغیر ها رو ست می کنه و همه رو صحیح تشخیص می ده. مثلا در کد من دیدم که خالی بودن سبد خرید چک می شه و در صورت خالی بودن ادامه کار رو انجام نمی ده. ولی ماژول nb store همه چیز رو صحیح می دونه و در نهایت تابع GetCompletedHtml از dll شما رو صدا می زنه و در پاسخ خطای عنوان شده برگشت داده می شه.

با سپاس از پیگیری شما

 

 

عزیز ادرس کال بک شما صحیح نیست باید این طوری باشه:

http://site.com/Checkout/stg/5/ordID/1032/Amount/12000/PayPalExit/RETURN/Authority/****/Status/NOK

 

Offline احسان ولی  
#6 ارسال شده : 1397/11/13 11:28:40 ق.ظ
احسان ولی
رتبه : کاربر تازه انجمن
امتیاز
مدال :
متخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1395/07/18
ارسالها : 9 نوشته

با تشکر از پیگیریتون

فکر کنم باید به فکر یه درگاه دیگه باشیم BlinkBored

Offline احسان ولی  
#7 ارسال شده : 1397/11/13 01:29:33 ب.ظ
احسان ولی
رتبه : کاربر تازه انجمن
امتیاز
مدال :
متخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1395/07/18
ارسالها : 9 نوشته

ابتدا همونطوری گذاشته بودم. بعد در تست تغییر دادم. چون دیدم توش paypal داره به نظرم رسید شاید صحیح نباشه. ولی فرقی نداشت باز هم همین پیغام میامد

Offline منصور نظیفی  
#8 ارسال شده : 1397/11/14 10:44:13 ب.ظ
منصور نظیفی
رتبه : کاربر حرفه ای
امتیاز
مدال :
اعضای رسمی دی ان ان پلاس: اعضای رسمی دی ان ان پلاسمتخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1394/01/13
ارسالها : 154 نوشته

( 40 تشکر دریافتی در 37 ارسال )

ارسال شده توسط : احسان ولی رفتن به نقل قول

ابتدا همونطوری گذاشته بودم. بعد در تست تغییر دادم. چون دیدم توش paypal داره به نظرم رسید شاید صحیح نباشه. ولی فرقی نداشت باز هم همین پیغام میامد

برای چندمین بار بخش کال بک و دیباگ کردیم و همه چیز به درستی کار میکرد و هیچ خطایی نداشت و این که چرا موقع برگشت از بانک در سایت شما چه اتفاقی میوفتی فقط میتونه از کانفیگ تنظیمات بخش درگاه nb store  باشه

Offline احسان ولی  
#9 ارسال شده : 1397/11/14 11:29:33 ب.ظ
احسان ولی
رتبه : کاربر تازه انجمن
امتیاز
مدال :
متخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1395/07/18
ارسالها : 9 نوشته

می بخشید که اعلام نکردم، واقعا شرمنده. چون آقای خیری فرموده بودند گفتم شاید شما هم خونده باشید

ولی همونطوری که آقای مهندس خیری فرمودند مشکل از خود زرین پال بود. یک روز بعد راه افتاد ولی تا الان به صورت تناوبی صفحات از کار می افتند.

یکبار ریکوئست ارسال نمی شه، یکبار بر نمی گرده و ....

و فکر کنم در اون زمان که این پست رو ارسال کردم، پاسخ پرسش تائید شما رو نمی داده

کلا به فکر راه اندازی یک درگاه دیگه هستیم

ممنون از پیگیریتون

پیروز باشید

Offline منصور نظیفی  
#10 ارسال شده : 1397/11/16 05:02:50 ب.ظ
منصور نظیفی
رتبه : کاربر حرفه ای
امتیاز
مدال :
اعضای رسمی دی ان ان پلاس: اعضای رسمی دی ان ان پلاسمتخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1394/01/13
ارسالها : 154 نوشته

( 40 تشکر دریافتی در 37 ارسال )

ارسال شده توسط : احسان ولی رفتن به نقل قول
می بخشید که اعلام نکردم، واقعا شرمنده. چون آقای خیری فرموده بودند گفتم شاید شما هم خونده باشید

ولی همونطوری که آقای مهندس خیری فرمودند مشکل از خود زرین پال بود. یک روز بعد راه افتاد ولی تا الان به صورت تناوبی صفحات از کار می افتند.

یکبار ریکوئست ارسال نمی شه، یکبار بر نمی گرده و ....

و فکر کنم در اون زمان که این پست رو ارسال کردم، پاسخ پرسش تائید شما رو نمی داده

کلا به فکر راه اندازی یک درگاه دیگه هستیم

ممنون از پیگیریتون

پیروز باشید

نه همه پست ها رو مطالعه کرده بودم ، 1 هفته قبل از اینکه شما این پست رو بزارین در ماژول زرین پال اکشن فرم هم استفاده کرده بودیم و مشکلی نداشتیم تا این که در یه پروژه گزارش دادن کار نمیکنه پیگری کردیم دیدیم مشکل از سمت زرین پال هست که مشکلی براشون پیش اومده .

با این حال  برای راحتی خیال شما وظیفه دونستیم تا دوباره دیباگ کنیم تا اگه مشکلی از طرف ما باشه هر چه زودتر برطرف کنیم که خدا رو شکر همه چی درست بود اگه مشکلی دوباره پیش اومد گزارش بدین موفق باشید

thanks 1 کاربر از منصور نظیفی برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
Offline احسان ولی  
#11 ارسال شده : 1397/11/16 07:57:10 ب.ظ
احسان ولی
رتبه : کاربر تازه انجمن
امتیاز
مدال :
متخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1395/07/18
ارسالها : 9 نوشته

بسیار بسیار ممنون از پشتیبانی خوبتون.

پیروز باشید

کاربرانی که در حال مشاهده انجمن هستند
موضوعات مشابه
تبدیل ریال به تومان در درگاه زرین پال (مسائل و مشکلات ماژول)
به‌وسیله احسان ولی 1397/11/19 08:10:51 ب.ظ
رفتن به انجمن  
شما نمی توانید مطلب جدید در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید برای مطالب ارسالی پاسخ ارسال کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را حذف کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در مطلب ارسالی خود نظرسنجی ایجاد کنید
شما نمی توانید در این انجمن نظر دهید

اطلاع رسانی

Icon
Error

پشتیبانی آنلاین تلگرامی

پرسش و پاسخ در مورد دی ان ان / دات نت نیوک

مرجع دی‌ان‌ان فارسی و دات‌نت‌نیوک فارسی در ایران با نام تجاری دی‌ان‌ان پلاس ارائه انواع ماژول و پوسته دی ان ان انتشار آخرین نسخه بومی پلتفرم دی ان ان فارسی (دی‌ان‌ان فارسی) یکی از بهترین CMS ها برای سایت های سازمانی و شرکتی و استارت اپ‌ها