تاریخ عضویت : 1394/04/09
ارسالها : 63 نوشته
( تشکرها: 14 بار )
|
با سلام من پوسته پورتو را از توی سایت خریداری کردم اما تو نصب به مشکل خوردم . از DNN 9.2.2 استفاده میکنم پوسته رو نصب کردم ولی وقتی ازش استفاده میکنم منوی تنظیماتش که از بغل باز میشه توش هیچی نیست و نمیتونم هدرها رو انخاب کنم یا موارد دیگه . لطفا یک راهنما برای پوسته ها بزارید
|
|
|
|
تاریخ عضویت : 1394/04/09
ارسالها : 63 نوشته
( تشکرها: 14 بار )
|
و اینکه پس از استفاده از تمپلیت ها صفحه اسکرول به سمت چپ داره که بعد از اسکرول صفجه سفید میشه
|
|
|
|
تاریخ عضویت : 1394/01/06
ارسالها : 728 نوشته
( تشکرها: 19 بار )
( 222 تشکر دریافتی در 194 ارسال )
|
سلام و درود . برای استفاده از استایل منوی کناری پوسته پورتو ابتدا باید یک تمپلیت با نام دلخواه بسازید و سپس آن را ویرایش کنید . که گزینه برای ساخت در همان منو هستش که بعد از آن امکان ویرایش هدر و رنگ و .... امکان پذیر خواهد بود . در خصوص مورد دوم هم برای سفیدی آن هم در حالت غیر مدیریت مشکل حل خواهد شد . احتمالا منو مدیریت دی ان ان باعث ایجاد اسکرول به سمت چپ میشه . |
|
|
|
|
تاریخ عضویت : 1394/04/09
ارسالها : 63 نوشته
( تشکرها: 14 بار )
|
با درود خدمت شما 1- پوسته پورتو شامل چند استایل میشود : همانطور که در تصویر میبینید زمانی که روی استایل HOME تنظیم میکنیم منوی بغل هیچ تنظیماتی رو لود نمیکنه و صفحه اسکرول زیادی به سمت چپ میخوره ( اسکرول بار پایین ) درواقع از هیچکدوم از template های Home نمیشه استفاده کرد چون کلا همه چی بهم میریزه .
|
|
|
|
تاریخ عضویت : 1394/04/09
ارسالها : 63 نوشته
( تشکرها: 14 بار )
|
و اینکه روی template church وقتی از سایت خارج میشیم منو نمایش داده نمیشه دیگه
|
|
|
|
تاریخ عضویت : 1394/04/09
ارسالها : 63 نوشته
( تشکرها: 14 بار )
|
توی پوشه template در پوشه dnn9 که به صورت جدا از سایت دانلود کردم سه تا فایل زیپ وجود داره که یکیش فایلهای تصاویر هست که جایگزین کردم . ولی اونای دیگه رو نمیدونم چکاری باید بکنم یه فایل جی سان هست و دوتا فایل زیپ مربوط به دیتابیس و پکیج . لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
|
|
|
|
تاریخ عضویت : 1394/01/06
ارسالها : 728 نوشته
( تشکرها: 19 بار )
( 222 تشکر دریافتی در 194 ارسال )
|
برای استفاده پیشنهاد میگردد از پوسته جدید یکی سفارشی بسازید و تنظیمات دیگر نیز با ساخت آن قالب سفارش سازیس . در خصوص تمپلیت ها نیز پیشنهاد میگردد از ایمپورت تک صفحه ای استفاده کنید و از ایمپورت کلی تمامی صفحات استفاده نکنید چرا محتوای غیر ضروری اضافه میگردد و راه حل اصولی و مناسبی نیست . ارسال پست 6 شما هم در این خصوص پیشنهاد میکنم استفاده نکنید و از تمپلیت های تک صفحه ای استفاده کنید . |
|
1 کاربر از سهیل خیری (مدیر دیانان پلاس) برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
|
|
|
تاریخ عضویت : 1394/04/09
ارسالها : 63 نوشته
( تشکرها: 14 بار )
|
جناب مهندس من متوجه نشدم خیلی. من فایل تمپلیتهارو انتقال دادم به پوشه تمپ سایت و زمانی که میخوام یک صفحه بسازم ازشون استفاده میکنم. پوسته تو تمپلیت Home ایراد داره و قابل استفاده نیست. فکر میکنم تو عکس اول مشخص باشه. و اینکه آیا اون فایل json و فایل زیپ شده package نباید جایگزین چیزی شود ؟
|
|
|
|
تاریخ عضویت : 1394/01/06
ارسالها : 728 نوشته
( تشکرها: 19 بار )
( 222 تشکر دریافتی در 194 ارسال )
|
برای نصب و استفاده کامل از ماژول پیشنهاد میشود از مستندات ارائه شده در دو نسخه ویدیویی و گام به گامی استفاده نمایید : mandeeps.com/support/knowledgebase/install-activate-a-theme-in-dnn-9x |
|
1 کاربر از سهیل خیری (مدیر دیانان پلاس) برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
|
|
|
تاریخ عضویت : 1394/04/09
ارسالها : 63 نوشته
( تشکرها: 14 بار )
|
زمانی که از پنل تنظیمات یک پوسته جدید ایجاد میکنم و پوسته صفحه رو روی اون میزارم پس از خروج از سایت همه تنظیمات از بین میره و ذخیره نمیشه . متاسفانه این لینک هم مشکل منو حل نکرد و من 130 هزار تومن پول پرداخت کردم و با یک محصل مشکل دار روبرو هستم که تقریبا ازش نمیتونم استفاده کنم . سپاسگزارم از پشتیبانی ویرایش شد بوسیله کاربر 1398/05/25 09:55:00 ب.ظ
| دلیل ویرایش: مشخص نشده است
|
|
|
|
تاریخ عضویت : 1394/01/06
ارسالها : 728 نوشته
( تشکرها: 19 بار )
( 222 تشکر دریافتی در 194 ارسال )
|
دوست عزیز این محصول کاملا تست شده و در سایت قرار گرفته صد ها مشتری دیگری این محصول رو استفاده میکند و مشکلی نداشتند یا اگر مثل شما مشکل داشتند راهنماییشون کردیم که این مشکل باز از سمت محصول نبوده .این اطمینان خاطر را به شما دهیم که محصولات کاملا سالم هستند . این که میفرمایید محصول مشکل دارد احتمالا در شرایط وبسایت شما دچار مشکل شده که برای رفع آن پیشنهاد میکنم به بیان خطا و لاگ و نسخه دی ان ان و خیلی موارد دیگر اشاره کنید یا در صورت نیاز به اسکرین شات بیان کنید .
ضمنا ما تضمین صحت عملکرد ماژول و تضمین صحت علمکرد لایسنس را برای تمامی محصولاتمان بی قید و شرط داریم. و پشتیبانی رو هم برای شما مشتریان داریم تا در صورت وجود مشکلات حل کنیم خواهشمندیم از طریق تلگرام در ارتباط باشید تا با نرم افزاری انی دسک ارتباط بگیریم و مشکل شما رو بررسی کنیم .
باتشکر . ویرایش شد بوسیله کاربر 1398/05/26 02:24:28 ق.ظ
| دلیل ویرایش: مشخص نشده است |
|
|
|
|
رفتن به انجمن
شما نمی توانید مطلب جدید در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید برای مطالب ارسالی پاسخ ارسال کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را حذف کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در مطلب ارسالی خود نظرسنجی ایجاد کنید
شما نمی توانید در این انجمن نظر دهید
اطلاعیه :
پرسش و پاسخ های تخصصی دی ان ان از کوکی ها استفاده می کند. با ادامه این فهرست از شما می خواهیم برای استفاده از کوکی ها موافقت کنید.
جزئیات بیشتر
بستن