.:: ارسال پیامک تیکت جدید به کاربر (ماژول لایو تیکت) ::.
جهت خرید و مشاهده توضیحات کامل ماژول پیامک به لینک مراجعه کنید. جزئیات ماژول پیامک
آموزش راه اندازی ماژول :
با سطح دسترسی مدیر ارشد،
میزبان > افزونه ها > نصب افزونه جدید
ماژول Dnnplus.Scheduler-xxx-Install_FA_Dnnplus.ir.zip را انتخاب و نصب کنید و به دنبال آن افزونه DnnPlus.SendSMS_Install.zip را نصب کنید تا اکشن جدیدی به اسم DnnPlusSMS به لیست اکشن های ماژول اضافه شود.بعد از اتمام نصب از بخش افزودن ماژول جدید ، ماژول رو کشیده و در صفحه دلخواهی رها کنید و فرقی نمی کند در کدام صفحه قرار گیرد در ادامه :
1) وارد بخش مدیریت ماژول شوید و روی گزینه New Job کلیک کنید.
2) در بخش Trigger روی گزینه Add New Trigger > DataBase > On Database Insert کلیک و جدول dbo.LiveHelpdesk_Issue را انتخاب کنید.
3) برای پیدا کردن شماره موبایل کاربر موقع ثبت تیکت و تبدیل به توکن در بخش Actions ، اکشن Add Action > Data > Run SQL Query را انتخاب کنید :(فقط در صورتی کاربرد دارد که کاربر لاگین کرده باشد)
1 ) در فیلد SQL Query ، کوییری زیر را وارد کنید
SELECT UserProfile.PropertyValue FROM UserProfile
WHERE (UserProfile.PropertyDefinitionID = 29) and (UserProfile.UserID=@userID)
2 ) روی دکمه Bind more data کلیک کرده و در Parameter Name مقدار userID و در Parameter Value مقدار [ReporterID] را تایپ کنید.
3 ) در فیلد Store Result مقدار MobileNumber را وارد کنید.
4 ) اکشن Add Action > DnnPlusSMS > Send SMS را انتخاب کنید و فیلدهای لازم را پر نمایید.
1) وب سرویس پیامک را انتخاب کنید.
2) نام کاربری پنل وب سرویس را وارد کنید.
3) رمز عبور پنل وب سرویس را وارد کنید.
4) شماره ارسال کننده پیامک (وب سرویس ) را وارد کنید.
5)شماره موبایل دریافت کننده پیامک را به صورت داینامیک از توکن [MobileNumber] کمک میگیریم و برای ارسال به یک شماره ثابت یا شماره دلخواه میتوانید به صورت مستقیم شماره موبایل را وارد کنید . یا اگر میخواهید یک پیامک به دو نفر یا بیشتر ارسال گردد از کاما برای جدا سازی استفاده کنید.
6) متن پیام ارسالی را وارد کنید(از توکن های زیر نیز میتوانید استفاده کنید)
توکن های قابل استفاده در متن پیام ارسالی :
[IssueID],[ModuleID],[ChannelID],[ReporterID],[Email],[Name],[Phone],[Subject],[Message],[CategoryID],[PriorityID],[Attachments],[StatusID],[AgentID],[CreatedOn],[ResolvedOn],[ResolvedBy],[AdditionalUsers],[Collaborators],[Rating],[AllowSmsNotification],[CustomField]