میهمان عزیز خوش آمدید! برای بهره‌مندی از تمام امکانات لطفا وارد حساب کاربری خود شوید و یا ثبت‌نام نمایید
گزینه ها
مشاهده آخرین ارسال مشاهده آخرین ارسال خوانده نشده
Offline منصور نظیفی (مدیر فنی)  
#1 ارسال شده : 1401/08/05 08:14:23 ب.ظ
منصور نظیفی (مدیر فنی)
رتبه : مدیر ارشد
امتیاز
مدال :
اعضای رسمی دی ان ان پلاس: اعضای رسمی دی ان ان پلاسمتخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1394/01/13
ارسالها : 186 نوشته

( 50 تشکر دریافتی در 47 ارسال )

 

 .::  ارسال پیامک تیکت جدید به کاربر (ماژول لایو تیکت) ::.


جهت خرید و مشاهده توضیحات کامل ماژول پیامک به لینک مراجعه کنید. جزئیات ماژول پیامک

آموزش راه اندازی ماژول :

با سطح دسترسی مدیر ارشد،

میزبان > افزونه ها > نصب افزونه جدید

ماژول Dnnplus.Scheduler-xxx-Install_FA_Dnnplus.ir.zip را انتخاب و نصب کنید و به دنبال آن افزونه DnnPlus.SendSMS_Install.zip را نصب کنید تا اکشن جدیدی به اسم DnnPlusSMS  به لیست اکشن های ماژول اضافه شود.بعد از اتمام نصب از بخش افزودن ماژول جدید ، ماژول رو کشیده و در صفحه دلخواهی رها کنید و فرقی نمی کند در کدام صفحه قرار گیرد در ادامه :

 

1) وارد بخش مدیریت ماژول شوید و  روی گزینه New Job کلیک کنید.

2) در بخش Trigger روی گزینه  Add New Trigger > DataBase > On Database Insert کلیک و جدول dbo.LiveHelpdesk_Issue را انتخاب کنید. 

3) برای پیدا کردن شماره موبایل کاربر موقع ثبت تیکت و تبدیل به توکن در بخش Actions  ، اکشن  Add Action > Data > Run SQL Query را انتخاب کنید :(فقط در صورتی کاربرد دارد که کاربر لاگین کرده باشد)

       1 )  در فیلد SQL Query ، کوییری زیر را وارد کنید

SELECT   UserProfile.PropertyValue FROM  UserProfile   

         WHERE   (UserProfile.PropertyDefinitionID = 29)  and (UserProfile.UserID=@userID)

 

      2 ) روی دکمه Bind more data کلیک کرده و در Parameter Name مقدار userID و در Parameter Value مقدار [ReporterID] را تایپ کنید.

      3 ) در فیلد Store Result  مقدار  MobileNumber  را وارد کنید.

      4 )  اکشن  Add Action > DnnPlusSMS  > Send SMS را انتخاب کنید و فیلدهای لازم را پر نمایید.

 

 

1) وب سرویس پیامک را انتخاب کنید.

2) نام کاربری پنل وب سرویس را وارد کنید.

3) رمز عبور پنل وب سرویس را وارد کنید.

4)  شماره ارسال کننده پیامک (وب سرویس ) را وارد کنید.

5)شماره موبایل دریافت کننده پیامک را به صورت داینامیک از توکن  [MobileNumber] کمک میگیریم و برای ارسال به یک شماره ثابت یا شماره دلخواه میتوانید به صورت مستقیم شماره موبایل را وارد کنید . یا اگر میخواهید یک پیامک به دو نفر یا بیشتر ارسال گردد از کاما برای جدا سازی استفاده کنید.

6) متن پیام ارسالی را وارد کنید(از توکن های زیر نیز میتوانید استفاده کنید)

 

توکن های قابل استفاده در متن پیام ارسالی :          

[IssueID],[ModuleID],[ChannelID],[ReporterID],[Email],[Name],[Phone],[Subject],[Message],[CategoryID],[PriorityID],[Attachments],[StatusID],[AgentID],[CreatedOn],[ResolvedOn],[ResolvedBy],[AdditionalUsers],[Collaborators],[Rating],[AllowSmsNotification],[CustomField]

Offline منصور نظیفی (مدیر فنی)  
#2 ارسال شده : 1401/08/06 07:21:07 ب.ظ
منصور نظیفی (مدیر فنی)
رتبه : مدیر ارشد
امتیاز
مدال :
اعضای رسمی دی ان ان پلاس: اعضای رسمی دی ان ان پلاسمتخصص دی ان ان: متخصص دی ان ان
تاریخ عضویت : 1394/01/13
ارسالها : 186 نوشته

( 50 تشکر دریافتی در 47 ارسال )

 

 .::  ارسال پیامک پاسخ تیکت  به کاربر  ::.


 

1) وارد بخش مدیریت ماژول شوید و  روی گزینه New Job کلیک کنید.

2) در بخش Trigger روی گزینه  Add New Trigger > DataBase > On Database Insert کلیک و این بار جدول dbo.LiveHelpdesk_Issue_Log را انتخاب کنید. 

3) برای پیدا کردن شماره موبایل کاربر و تبدیل به توکن در بخش Actions  ، اکشن  Add Action > Data > Run SQL Query را انتخاب کنید :

       1 )  در فیلد SQL Query ، کوییری زیر را وارد کنید

   

 select top(1) up.PropertyValue from LiveHelpdesk_Issue li

 inner join UserProfile up on li.ReporterID = up.UserID

 where li.IssueID = @IssueID and up.PropertyDefinitionID = 29 and li.ReporterID is not null

 

      2 ) روی دکمه Bind more data کلیک کرده و در Parameter Name مقدار IssueID و در Parameter Value مقدار [IssueID] را تایپ کنید.

      3 ) در فیلد Store Result  مقدار  MobileNumber  را وارد کنید.

      4 )  اکشن  Add Action > DnnPlusSMS  > Send SMS را انتخاب کنید و فیلدهای لازم را پر نمایید.

 

 

1) وب سرویس پیامک را انتخاب کنید.

2) نام کاربری پنل وب سرویس را وارد کنید.

3) رمز عبور پنل وب سرویس را وارد کنید.

4)  شماره ارسال کننده پیامک (وب سرویس ) را وارد کنید.

5)شماره موبایل دریافت کننده پیامک را به صورت داینامیک از توکن  [MobileNumber] کمک میگیریم و برای ارسال به یک شماره ثابت یا شماره دلخواه میتوانید به صورت مستقیم شماره موبایل را وارد کنید . یا اگر میخواهید یک پیامک به دو نفر یا بیشتر ارسال گردد از کاما برای جدا سازی استفاده کنید.

6) متن پیام ارسالی را وارد کنید(از توکن های زیر نیز میتوانید استفاده کنید)

 

توکن های قابل استفاده در متن پیام ارسالی :          

[IssueLogID],[IssueID],[MessageUID],[LogType],[Message],[AgentID],[StatusID],[CreatedOn],[ChannelID]

کاربرانی که در حال مشاهده انجمن هستند
Guest (2)
رفتن به انجمن  
شما نمی توانید مطلب جدید در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید برای مطالب ارسالی پاسخ ارسال کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را حذف کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در مطلب ارسالی خود نظرسنجی ایجاد کنید
شما نمی توانید در این انجمن نظر دهید

اطلاع رسانی

Icon
Error

پشتیبانی آنلاین تلگرامی

پرسش و پاسخ در مورد دی ان ان / دات نت نیوک

مرجع دی‌ان‌ان فارسی و دات‌نت‌نیوک فارسی در ایران با نام تجاری دی‌ان‌ان پلاس ارائه انواع ماژول و پوسته دی ان ان انتشار آخرین نسخه بومی پلتفرم دی ان ان فارسی (دی‌ان‌ان فارسی) یکی از بهترین CMS ها برای سایت های سازمانی و شرکتی و استارت اپ‌ها
دی ان ان